ono, tim obdobim si musi projit asi kazdy. zkus extrem, zkus reakce lidi na ten extrem ... a pak se casem uz naucis se pohybovat nekde mezi 'nesvetlem' a ... at se to uz nave jakkoliv
:)
[3] to ja fakt netusim proc se u obdelniku, ctvercu, trojuhelniku operuje s obvodem, ale jenom u kruznice se najednou jedna o delce ...
asi to chudackum detem nekdo (bez vlastnich poradnych znalosti) chtel 'zjednodusit', takze do exaktnich ved vnasi svoji (laickou) terminologii.
asi nejaka puvodne modni navharka (a neuspesna - ze presedlala na skolstvi), ktera dokazala pochopit, co je obvod v pase, ale pasek uz ma delku.
protoze prece, kdyz omotame kruznici snurkou, o te snurce uz rikame, ze ma delku :-D
co jsi vlastne fotila?
snih? silnici? strom?
pokud strom (podle nazvu), dej mu prostor, at vynikne. nahore je desne tesne
pokud ti u stromu neco prekazi (stavba, silnice, jine stromy), zkus je zakomponovat.
anebo kdyz to nejde, tak nefot (respektive neprezentuj)
toto neni dobry smer
[21] rozumim ti, castecne opravdu souhlasim. ale jenom castecne - neni nutne nasilne pouzivat nejake krkolomne ceske vyrazivo pro pripad, kdyz je uz zaveden pro dany stav (danou vec, ci proceduru) nejaky cizi termit popisujici naprosto presne.
ano - pokud exisute cesky ekvivalent, tak urcite ano.
casto to vidim v mem oboru, kdy pro dlouha leta zavedene pocitacove nazvy najednou se zacnou pozuvat naprosto nesmyslne pocestene paskvily.
dalsi veci je prirozeny vyvoj jazyka. neni mozne nas od zybtku sveta izolovat a vubec nepouzivat (neprebirat) zadne novotvary.
chapu ustaranost akademiku o jazyk ceskeho naroda, ale na druhou stranu prece mi dnes nemluvime, jak nekdy v 15.-16. stoleti.
ani tak ne, jak za obrozeni, ani jak na zacatku 20. stoleti.
ani jak za prvni republiky, ani jak v 50. letech, ani v 60.
dnes lidi obycejne zvladnou domluvu ve vice jezycich. tak bych nebyl natolik pruderni abych vytkl nazev fotky v 'cizojazyctine'.
nejsme na akademicke pude, ale v realnem zivote.
jde hlavne o komunikacni prostredek, abychom se vzajemne pochopili.
sic osobne mam taky averzi proti cizim nazvum, kde je okamzite jasne pouziti jedine byt 'in'.
tady mi to nevadi, protoze evokuje fotograficky smer 'wildlife'. podobne jak se nepreklada 'street' jak (nicnerikajici) poulicni fotografie.
kdybych neco uz vytkl, tak spis to, ze wildlife se opravdu nefoti v zoo, v ohradach, nebo na dvorku s domacim zvirectvem, ale opravdu nekde v divocine.
ale tady to beru jako nadsazku
:)
[19] jedna vec je byt Cech a byt na to hrdy, druha je se s tim zakazdym vytahovat.
a pak je taky rozdil pouzivanim 'cizinciny' (a spravne) przneni jazyka ceskeho (NATO, Rath, ...)
neni to vytka, jenom poznamka.
samotny nazor samozrejme akceptuji, vicemene s nim dokonce i souhlasim!
[5] Jirka chtel asi rict, ze je to zbytecne cele svetle
jedna z te prave strany oblohy moc nevytezis (krome jedn-ovate zluto-zelene) a spodek je pak takovy divny
radsi jit s expozici niz. v trave by stejne byla kresba, ale tady prece nemusis videt kazde steblo
:)
Sam Sullivan | 13:41:40 05.02.2022
v zivote mne nenapadlo, ze to reknu: zkus trochu epresivnejsi vyraz:
http://www.zeropixel.cz/foto/98627.htm
:-D
ono, tim obdobim si musi projit asi kazdy. zkus extrem, zkus reakce lidi na ten extrem ... a pak se casem uz naucis se pohybovat nekde mezi 'nesvetlem' a ... at se to uz nave jakkoliv
:)
Sam Sullivan | 13:12:26 05.02.2022
http://www.milujemefotografii.cz/ovladnete-barevne-spektrum-fotografie-pomoci-urovni
Sam Sullivan | 10:58:05 05.02.2022
asi to chudackum detem nekdo (bez vlastnich poradnych znalosti) chtel 'zjednodusit', takze do exaktnich ved vnasi svoji (laickou) terminologii.
asi nejaka puvodne modni navharka (a neuspesna - ze presedlala na skolstvi), ktera dokazala pochopit, co je obvod v pase, ale pasek uz ma delku.
protoze prece, kdyz omotame kruznici snurkou, o te snurce uz rikame, ze ma delku :-D
Sam Sullivan | 10:52:04 05.02.2022
Sam Sullivan | 10:47:56 05.02.2022
Bozenko, sednout! dnes za 5, nedavala jsi pozor.
:-D
Sam Sullivan | 10:19:30 05.02.2022
Sam Sullivan | 10:17:30 05.02.2022
Sam Sullivan | 10:04:53 05.02.2022
(tusim on taky mel fotku z toho mista)
Sam Sullivan | 10:03:53 05.02.2022
Sam Sullivan | 10:03:16 05.02.2022
Sam Sullivan | 10:01:46 05.02.2022
osobne bych otocil 'vodorovne', dal jeste vetsi detail a udelal z toho nadherne UFO
Sam Sullivan | 20:59:20 04.02.2022
http://sullivan.estranky.cz/clanky/linkovnik/prevody-do-bw.html
osobne nejradsi pouzivam mix kanalu (kdyz delam rucne)
anebo pouzivam Silver Efex Pro:
http://www.megapixel.cz/silver-efex-pro-cernobily-kouzelnik
Sam Sullivan | 20:55:34 04.02.2022
Sam Sullivan | 20:55:15 04.02.2022
Sam Sullivan | 20:54:42 04.02.2022
snih? silnici? strom?
pokud strom (podle nazvu), dej mu prostor, at vynikne. nahore je desne tesne
pokud ti u stromu neco prekazi (stavba, silnice, jine stromy), zkus je zakomponovat.
anebo kdyz to nejde, tak nefot (respektive neprezentuj)
toto neni dobry smer
Sam Sullivan | 20:52:26 04.02.2022
ale CB fotka se nedela, ze stahnes saturaci (a jeste ne uplne)
Sam Sullivan | 20:32:52 04.02.2022
ano - pokud exisute cesky ekvivalent, tak urcite ano.
casto to vidim v mem oboru, kdy pro dlouha leta zavedene pocitacove nazvy najednou se zacnou pozuvat naprosto nesmyslne pocestene paskvily.
dalsi veci je prirozeny vyvoj jazyka. neni mozne nas od zybtku sveta izolovat a vubec nepouzivat (neprebirat) zadne novotvary.
chapu ustaranost akademiku o jazyk ceskeho naroda, ale na druhou stranu prece mi dnes nemluvime, jak nekdy v 15.-16. stoleti.
ani tak ne, jak za obrozeni, ani jak na zacatku 20. stoleti.
ani jak za prvni republiky, ani jak v 50. letech, ani v 60.
dnes lidi obycejne zvladnou domluvu ve vice jezycich. tak bych nebyl natolik pruderni abych vytkl nazev fotky v 'cizojazyctine'.
nejsme na akademicke pude, ale v realnem zivote.
jde hlavne o komunikacni prostredek, abychom se vzajemne pochopili.
sic osobne mam taky averzi proti cizim nazvum, kde je okamzite jasne pouziti jedine byt 'in'.
tady mi to nevadi, protoze evokuje fotograficky smer 'wildlife'. podobne jak se nepreklada 'street' jak (nicnerikajici) poulicni fotografie.
kdybych neco uz vytkl, tak spis to, ze wildlife se opravdu nefoti v zoo, v ohradach, nebo na dvorku s domacim zvirectvem, ale opravdu nekde v divocine.
ale tady to beru jako nadsazku
:)
Sam Sullivan | 13:14:12 04.02.2022
a pak je taky rozdil pouzivanim 'cizinciny' (a spravne) przneni jazyka ceskeho (NATO, Rath, ...)
neni to vytka, jenom poznamka.
samotny nazor samozrejme akceptuji, vicemene s nim dokonce i souhlasim!
:)
Sam Sullivan | 13:10:44 04.02.2022
jedna z te prave strany oblohy moc nevytezis (krome jedn-ovate zluto-zelene) a spodek je pak takovy divny
radsi jit s expozici niz. v trave by stejne byla kresba, ale tady prece nemusis videt kazde steblo
:)
Sam Sullivan | 13:07:43 04.02.2022
jako mozjis, za kterym chybi zastup :-D