Řekl bych, že je to exposičně nezvládnuté. A obsahově roztříštěné. Osoby vpravo poutají více pozornosti, než to co mělo být, dle mého, hlavním motivem. Tedy ta paní s chodítkem. Asi nejvíc to rozbíjí černá osoba vedle této paní. Ta vlastně dělí obraz na dvě poloviny.
Takhle jsem Londýn ještě nikdy neviděl. Nemyslím jen na vlastní oči, ale obecně. Je to tudíž nové a neokoukané. Jen doufám, že pražské panorama takovou podobu nikdy nedostane. Není to nic proti fotce. Ta je rozhodně zajímavá.
Přiznám, že jsem na rozpacích jak toto dílo uchopit. Kategorie abstrakce a přitom zcela reálný motiv. Popis dokonce přímo i místopisně určuje polohu. Nevím, jak přesně fotografované dílo vypadá ve skutečnosti, a zda to autor v postprocesu posunul k abstrakci tudíž nedokážu posoudit míru autorského přínosu a tudíž ani nevím komu bych měl případné bodové hodnocení připsat. Zda autorovi zjevného reklamního díla nebo Tobě, Martine.
Jsou hezky poskládané jednotlivé plány, ale tak jako Zdenek mám trochu potíž se spodní řadou. Zdá se mě až příliš těžká. Trochu bych tam pustil světlo a možná i maličko odspodu ubral.
Karel Prošek | 12:07:16 31.07.2019
Karel Prošek | 11:57:23 31.07.2019
Karel Prošek | 20:52:04 29.07.2019
Karel Prošek | 20:45:50 29.07.2019
Karel Prošek | 08:18:33 29.07.2019
Karel Prošek | 21:37:26 28.07.2019
Karel Prošek | 14:07:07 28.07.2019
Karel Prošek | 22:56:27 27.07.2019
Karel Prošek | 22:51:14 27.07.2019
Karel Prošek | 21:39:36 24.07.2019
Karel Prošek | 21:24:06 23.07.2019
Karel Prošek | 21:04:17 23.07.2019
Karel Prošek | 21:43:49 21.07.2019
Karel Prošek | 21:35:05 21.07.2019
Karel Prošek | 14:40:00 21.07.2019
Karel Prošek | 14:17:41 21.07.2019
Karel Prošek | 14:14:00 21.07.2019
Karel Prošek | 21:37:29 19.07.2019
Karel Prošek | 21:32:20 19.07.2019
Karel Prošek | 13:17:51 18.07.2019